Nieuws
Het IJ Kunst Collectief 2021
Het IJ KUNST COLLECTIEF is een initiatief van kunstliefhebber Edwin van den Hoek. Opnieuw heeft hij dit jaar een pop-up groepsexpositie samengesteld met het werk van veertig zeer diverse beeldend kunstenaars en kunstscheppenden uit de mode- en designwereld. Deze combinatie van makers uit de vrije en uit de toegepaste kunst levert een boeiend totaalbeeld op.
Lees meer
Relevante vragen tijdens je sollicitatiegesprek
Tijdens je sollicitatiegesprek zal je gesprekspartner verschillende vragen aan je stellen over zowel jou als persoon en over jou met betrekking tot de functie waarvoor je gesolliciteerd hebt. Om goed voorbereid te zijn op de vragen die ze je kunnen stellen geven we je graag wat voorbeeldvragen. Zo kun jij alvast bedenken wat je op deze vragen zou antwoorden!
Lees meer
Tips voor je online sollicitatiegesprek
Sinds de corona crisis hebben we te maken vele maatregelen en veranderingen. Ook wij moesten even omschakelen en wennen aan de hele situatie. Zo mochten we geen kandidaten of opdrachtgevers meer ontvangen op ons kantoor en ging alles telefonisch of via Zoom.
Lees meer
Trend Agency Move lanceert trendboek voor herfst/winter 22/23
Het Nederlandse trendbureau Trend Agency Move heeft hun nieuwe trendboek gelanceerd: “Trend Movement AW 2022/2023”. Dit is het vierde trendboek boek op rij, en dit keer staat het volledig in het teken van een specifiek thema: “ECSTASY, a new state of mind”. Het gaat over het veranderen van onze perceptie.
Lees meer
Nieuw! Coupeursopleiding voor échte makers op hbo-niveau
Meesteropleiding Coupeur, het ROC van Amsterdam – Flevoland en HBO Drechtsteden slaan de handen ineen voor ‘next level’ vakmanschap. Ambacht wint aan betekenis en daarmee de vraag naar specialistisch vakmanschap. Zeker ook in de modepraktijk met aandacht voor maatwerk, duurzame technieken en kwaliteit.
Lees meer
NILORN – adding value to your brand
Na een bescheiden start in Zweden in de vroege jaren ‘70 ontwikkelde Nilorn zich tot een globale onderneming met een ongeëvenaarde expertise in het creëren van meerwaarde voor merken via labels, verpakkingen en accessoires. Hoewel ons bedrijf bijzonder snel en omvangrijk is gegroeid, hebben we elke nieuwe stap doordacht gezet met een duidelijk doel voor ogen: het beste branding en labelling bedrijf ter wereld worden.
Lees meer
Nederlands modemerk Josh V viert tienjarig bestaan met tiendaags festijn en limited edition collectie
Het Nederlandse fashion- en lifestyle-label JOSH V bestaat vanaf volgende week tien jaar. Tien dagen lang – van 22 tot en met 31 maart 2021 – is het één groot festijn met speciale winacties en kortingen, on- en offline acties, waaronder een Instagram Live Sessie. Ook zal CEO en modeontwerpster Josh Veldhuizen in dit jubileumjaar haar business story vertellen in de masterclass ‘Van modemeisje met een missie tot succesvol CEO van een mode-imperium’.
Lees meer