NILORN – adding value to your brand

23 maart 2021

Na een bescheiden start in Zweden in de vroege jaren ‘70 ontwikkelde Nilorn zich tot een globale onderneming met een ongeëvenaarde expertise in het creëren van meerwaarde voor merken via labels, verpakkingen en accessoires. Hoewel ons bedrijf bijzonder snel en omvangrijk is gegroeid, hebben we elke nieuwe stap doordacht gezet met een duidelijk doel voor ogen: het beste branding en labeling bedrijf ter wereld worden.

Branding zit in ons DNA

Branding speelt een cruciale rol in het succes van elk bedrijf. Bij Nilorn ondersteunen we voornamelijk bedrijven in de modewereld bij het ontwikkelen en verfijnen van hun merken. Dankzij onze kantoren verspreid over de hele wereld slagen we erin een ontwikkelingshub te zijn voor zowel merkeigenaren als kledingfabrikanten. Met een sterke focus op design en duurzaamheid helpen we wereldwijd klanten om unieke en aantrekkelijke merkervaringen voor hun klanten neer te zetten, waarbij de impact wordt gemaximaliseerd door het tactiele aan het esthetische te koppelen.

Nilorn biedt ondersteuning bij het definiëren en beschermen van trademarks en het ontwerpen van huisstijlen. We ontwikkelen ook producten en oplossingen die uw merk versterken en duidelijker herkenbaar maken: van packaging, accessoires en RFID-labels tot gepersonaliseerde labels.

Logistiek van wereldklasse

We nemen onze logistiek net zo serieus als onze creativiteit. Daarom zijn we strategisch gevestigd in alle grote kleding producerende landen over de hele wereld, waardoor we in staat zijn om uw labels en accessoires snel en rechtstreeks aan uw eigen fabrieken of productiepartners te leveren. Hoe snel? We streven ernaar om binnen de 48 uur te leveren (en dat lukt meestal).

Bijkomende voordelen van ons wereldwijde logistieke platform zijn onze hoge flexibiliteit en betrouwbaarheid, kostenefficiëntie en wereldwijde distributie.

Duurzaamheid in ons hart

We verzenden onze producten naar meer dan 65 landen over de hele wereld en maken daarmee deel uit van verstrekkende supplychains. We weten dat dergelijke wereldwijd aanwezigheid vraagt ​​om een even globale verantwoorde aanpak. Daarom wil Nilorn een voortrekkersrol spelen op het gebied van duurzaamheid in onze sector.

We geloven sterk in een overkoepelende definitie van duurzaamheid, zodat het geïntegreerd wordt doorheen de volledige keten – van ontwerp tot productie en toelevering. Daarom werken we samen met zorgvuldig geselecteerde partners die dezelfde waarden en principes hanteren. Door het ondertekenen van de United Nations Global Compact over corporate sustainability verbinden we ons er bovendien toe om onze activiteiten voortdurend te verbeteren en verder te verduurzamen. Als fundament voor dit constant evoluerende proces hebben we onze duurzaamheidsstrategie gebouwd op drie pijlers: Klanten, Productie en Supply chains, en Werknemers.