JOSH V lanceert activewear collectie
22 december 2022
Met ‘Find your Rhythm’ lanceringscampagne inspireren influencers anderen om mindset, ritme en energie (weer terug) te laten vinden in het nieuwe jaar
Fashion- en lifestylemerk JOSH V lanceert op 2 januari 2023 een capsulecollectie van vier verschillende activewear-items. De items zijn gemaakt van zacht en comfortabel quick dry-materiaal met 4-way stretch. Hierdoor is de stof rekbaar in alle richtingen voor de ultieme bewegingsvrijheid. De items zijn squat-proof en geschikt voor allerlei soorten in- en outdoor work-outs, van yoga tot HIIT en van hardlopen tot kickboxing. Door het fashionable design kunnen de tops, legging en bikershort ook als daywear athleisure look gedragen worden. De activewear-collectie is vanaf 2 januari verkrijgbaar in de kleur Walnut via JOSHV.com/activewear.
The start of the new year invites you to find your rhythm. Take a step back and ground again. Activate your mind while training your body. Create goals, find balance and regain your power. Elevate your workout with the JOSH V Activewear collection.
Met de lanceringscampagne ‘Find your Rhythm’, die eveneens op 2 januari van start gaat, laten verschillende influencers, onder wie Kae Sutherland, Nathalie Kemna, Nargis Hamdard, Donna Ubags, Iskamella Wennekes, Wiep Boers en Robine Blinckman hun online community zien wat een actieve(re) levensstijl doet voor hun (mentale) gezondheid en welke positieve invloed ze daarvan zien op hun energielevel en mindset. Samen met JOSH V willen zij hiermee inspireren to make life more fit & fun en ook anderen hun mindset, ritme en energie (weer terug) te laten vinden in het nieuwe jaar.